Arbeidsmarktcommunicatie

Vroeger kon u wat betreft het werven van nieuwe medewerkers volstaan met een personeelsadvertentie op zaterdag. Dat is verleden tijd. Het komt aan op een consistente campagne, die goed past bij uw organisatie en waarbij diverse, liefst creatieve, middelen over langere tijd ingezet worden.

Wij vinden het belangrijk dat een dergelijke campagne wordt ontwikkeld in samenspraak met de medewerkers. Zij kunnen immers als geen ander aangeven waarin uw organisatie en de werkzaamheden zich onderscheiden van anderen. Net zo belangrijk is het dat een wervingscampagne elementen bevat die (ook) gericht zijn op de eigen medewerker: vanwege het draagvlak én omdat zij dan ervaren dat de organisatie zich daadwerkelijk inzet voor het terugdringen van de werkdruk. U kunt op ons rekenen voor de ontwikkeling van de campagne en voor de uitvoerende werkzaamheden zoals het ontwikkelen van posters, folders en advertenties. Een aardige bijkomstigheid is dat u kunt profiteren van de gunstige afspraken die wij hebben met mediabureaus. Zo krijgt u korting op de advertentiekosten.